Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2009 09:19 - Мръсната дума ЕВРОВИЗИЯ
Автор: vui4omui4o Категория: Музика   
Прочетен: 1190 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 12.05.2009 16:58


Седя си и се чудя, защо в милата родна България се получава винаги така, че каквото и да се случи, все някой е недоволен. Е то донякъде е и естествено да има различни мнения и позиции, но все си мисля, че тук нещата се преекспонират. Да вземем примера с наскоро проведения конкурс, целящ да излъчи песен-участник в поредния конкурс на ЕВРОВИЗИЯ. Всички скочиха срещу Красимир Аврамов, като начело на атаката срещу него видяхме известни (или недотам известни лица) от така наречения български ШОУ-БИЗНЕС (аз лично не мисля, че такъв съществува, по-скоро бих го нарекъл медийна машина за манипулация на пак така наречения БЪЛГАРСКИ НАРОД). Аз лично харесам (или по-точно харесвах) песните на СИГНАЛ, но то е защото живеехме в едно ограничено откъм информация (разбирайте и музика) общество и имаше десетина изпълнители и групи, които непрекъснато ни се втълпяваха по всевъзможен начин, пак от въпросните МЕДИИ. Сега на същите тези "величия" им е много мъчно, че се пръкнал някакъв нов изпълнител, който пък на всичко отгоре е дошъл и от ЧУЖБИНА (каква мръсна дума само) и видите ли родните такива (разбирай не дотам кадърните ни деца, приятели и познати) били пренебрегнати. Моля да бъда извинен, но това, че някаква селска фръцла е обиколила стотина селски салона и зали, които видите ли, тогава били препълнени и това било индикатор, че въпросната фръцла си е повярвала, че ще види големия финал от сцената - и сега "Аууу, всичко се сгромоляса - избраха друг, при това някой, който е дошъл от пустата му Чужбина и не е положил толкова труд" (разбирай не е сменил толкова много легла на отговорни другари и господа за кратко време). Та така, продължавам да си седя и да се чудя - е, може и да стана да се поразходя, но пак ще продължа да се чудя ... Бъдете здрави!


Тагове:   музика,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. usmivkata - Виж, аз също съм от хората, които ...
27.02.2009 14:49
Виж, аз също съм от хората, които като видят,че някой е обект на всеобща атака, е склонен да скочи в негова защита. Вероятно защото съм жена и предполагам имам силен майчински инстинкт. Но пеенето на Краси беше покъртително фалшиво. Толкова фалшиво ,че нападките срещу него не могат да провокират и грам съжаление у мен. Беше ужасно - това е истината. Знам,че е много лесно да седиш от страни и да критикуваш, но нали това именно е целта на занятието. Излиза човекът, пее, а ти като публика - слушаш и ръкопляскаш. Ако ти харесва. Ако не - освиркваш. Това е положението. Всичко е толкова просто. Не мога да разбера защо непрекъснато някой се опитва да ме убеждава,че песента на Аврамов "не била толкова лоша" и че той не пеел фалшиво - само така ни се е сторило. Това е, което ме ядосва. Някой се опитва да пренебрегне мнението на обикновения човек и веднага започва да се говори за "заговор" и "кампания". А обикновените слушатели, като мен в неделя изпаднаха в дълбок потрес. Повярвай ми - това беше най-коментираната тема в понеделник и сред познатите ми нямаше дори един, който да е на мнение, различно от моето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vui4omui4o
Категория: Новини
Прочетен: 27961
Постинги: 4
Коментари: 7
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930